Posebno kreirani u skladu sa potrebama i nivoom znanja Vaših zaposlenih,
Usklađeni sa Vašom oblasti poslovanja i njenim specifičnostima. Ovo postižemo profesionalnošću i posvećenošću svakom klijentu. Treningu prethodi: analiza potreba, upoznavanje sa kompanijom i učesnicima i nalaženje najboljeg rešenja kroz razgovore i upitnike.
Rešavaju na najefikasniji način specifične situacije sa kojima se Vaši zaposleni susreću tokom rada.
Inovativni i u skladu sa svetskim trendovima iz ove oblasti sa ciljem da podstaknu korporativne i lične promene kod učesnika, koje će dovesti do veće efikasnosti i boljih rezultata.
Fokusirani na rad u manjim grupama koje omogućavaju posvećenost svakom učesniku, maksimalnu motivaciju, efikasnost i uspešnost.
Bazirani na korišćenju najsavremenijih metoda iskustvenog učenja koje stalno usavršavamo.
Naši treninzi su iskustveno provereni uz visok stepen angažovanja učesnika koji podrazumeva 80% izvođenja vežbi i simulacija a 20% je teorija.
Oblasti koje naši treninzi pokrivaju su…
Prodaja i pregovaranje– veštine pregovaranja, komunikacija sa zahtevnim klijentima, veštine direktne prodaje, efikasno rešavanje žalbi i reklamacija, telefonska prodaja…
Lična efikasnost – veština upravljanja promenama, otpornost na stres, delegiranje radnih zadataka, planiranje i postavljanje ciljeva, kreiranje prioriteta…
Organizacioni razvoj – organizaciona kultura, definisanje vrednosti kompanije, strateško planiranje…
Ljudski resursi – veštine regrutacije i selekcije, veštine fasilitacije, trening za trenere…
Razvoj tima i timski rad – upravljanje timom, upravljanje konfliktima u timu, procena efikasnosti tima, uloge u timu, veštine liderstva i sinergetskog odlučlivanja…